0264 933

Întrebări și Răspunsuri

ale pacienților Polaris Medical

 

Există iplementate măsuri suplimentare privind securitatea sanitară a pacienților?

Evident!
Am implementat deja un set complex de măsuri privind triajul epidemiologic al pacienților care vin la spital.

 

Există proceduri de triaj și pentru personalul angajat?

Sigur!
Pentru a ne proteja pacienții de riscurile unei eventuale infecții din partea personalului din cadrul POLARIS, am implemetat o procedură de triaj epidemiologic zilnic a fiecărui angajat, astfel încât vor fi acceptați în incinta spitalului doar acei angajați care corespund integral criteriilor stabilite de către conducerea spitalului.

 

Puteți să oferiți mai multe detalii?

Accesul în unitatea medicală este permis doar pacientului! Sunt exceptate DOAR situațiile speciale (copii, persoane dependente, etc), caz în care va fi permis accesul unui singur însoțitor.
La intrarea în unitatea medicală:
-         Vi se va măsura temperatura, de către personalul medical; dacă temperatura este mai mare de 37,3 grade Celsius, persoana în cauză va fi introdusă într-un circuit special;
-         Este necesar să completați chestionarul de evaluare a stării generale de sănătate;
-         Purtarea măștii de protecție este OBLIGATORIE, până la solicitarea îndepărtării acesteia de către personalul medical.

 

Este adevărat că Polaris Medical a fost declarat Spital COVID pe perioada stării de urgență și, ulterior, a stării de alertă?

Este adevărat!
În intervalul 15 Aprilie – 15 Iunie 2020, Spitalul Polaris a fost închiriat Consiliului Județean pentru a se transforma într-o extensie a Spitalului Clinic de Boli Infecțioase din Cluj.
Aici ar fi urmat să fie internați pacienții testați pozitiv la Testul COVID 19, cei cu un grad de îmbolnăvire scăzut sau mediu, deci nu cazurile grave sau de terapie intensivă.

 

Și au fost internați pacienții cu COVID la Polaris?

Nu!
Nu am avut niciun pacient cu COVID internat în această perioadă, deoarece nu a mai fost nevoie!
Mai mult decât atât, contractul de închiriere cu Consiliul Județean a încetat pe data de 15 iunie 2020, motiv pentru care ne-am reluat integral activitatea.

 

Deci, Spitalul Polaris funcționează acum la fel cum funcționa înainte de declanșarea pandemiei?

Da!
Am reluat activitățile specifice spitalului nostru, atât pentru serviciile din Ambulator, cât și pentru Spitalizarea Continuă și de Zi.

Polaris Medical cunoaste importanta datelor dvs. si se angajeaza sa protejeze confidentialitatea si securitatea acestora. De aceea, este important pentru noi sa va furnizam intr-o maniera integrata si practica informatiile legate de prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal in calitate de persoane vizate, utilizatori ai website-ului www.polarismedical.ro. Afla mai multe despre Politica de confidentialitate a datelor si drepturile tale ca si utilizator polarismedical.ro

Polaris Medical foloseste cookie-uri pentru personalizarea continutului oferit. Continuarea sesiunii pe acest site implica acordul tau.